dijous, 16 de febrer del 2012

AMB CDS ELS GATS TENEN ( 7 + 1 ) VIDES



CURACIÓ DE LA   PIGA ,
 DE XAVIER VAZQUEZ .
    15 - 02 - 2012
Bones, tal com t'he explicat, aquí adjunto les fotos. Es pot veure l'evolució des de la primera (ahir) a les d'aquest migdia. Es tracta d'una gata que va començar amb vòmits dilluns passat al vespre. Dimarts la vam ingressar a la clínica veterinària després de 9 vòmits de bilis groguenca escumosa i debilitat extrema (havia intentat donar-li 3 gotes de MMS per via oral però ja no podia ni empassar). El pronòstic més probable va ser que s'hagués empassat algun cos extrany, p.ex. un plàstic.
Al dia següent, dimecres vam rebre els resultats analítics (que també t'envio). Els eritròcits (g. vermells) eren pels núvols; totes les defenses quasi a zero. La bilirrubina a l'orina era pels núvols, lo qual indicava un atac infecciós víric fulminant. A més, començava a vomitar bilis amb sang i va defecar sang.
Amb aquest quadre el diagnòstic era leucèmia felina i una altra malaltia (haig de tornar a preguntar el nom), ambdues mortals. Se m'oferia tractar-la amb interferó, però l'experiència els deia que no hi havia res a fer i que seria gastar calers per res.
Llavors el mateix dimecres a la tarda la vaig traslladar a casa i vaig començar l'administració de CDS (en solució fisiològica salina 0,9) per via intravenosa. (Ho tinc redactat pas per pas).
En menys de 24 hores ha passat de no poder aguantar-se dempeus, flàccida i plena de pixums, a sortir al jardí barallant-se amb el catèter a prendre el sol, pixar a l'hortet fent el forat abans, ha pixat i defecat al cistell de sorra i ara dorm profundament al sofà.
Encara és d'hora per a anticipar resultats, ja que poden haver lesions orgàniques greus i potser l'actuació ja va ser tard. De tota forma, ara per ara l'evolució es pot declarar increïble.
Això és tot per ara, seguim en contacte, una abraçada!
Xavi

2 comentaris:

  1. Hola, sóc Ambre de Xile i busco informació amb el producte de MMS per al meu gat Nacho de 3 anys. El gat probablement pot tenir leucèmia felina, va estar malalt al juliol li va donar lipidosis hepàtica, està en tractament, el problema és que no sabem com va ser la raó que genero aquesta malaltia, pot ser estres, depressió (adopti uns gats i es va posar gelós i deixo de menjar), l'anàlisi de sang va sortir que tenia les defenses baixes. Bé si el meu gat és positiu de leucèmia felina vull fer aquest tractament amb MMS ... em pots donar tots els passos a seguir des de la preparació del producte, com es dóna, per quant temps, a cada quantes hores,, no vull esperar que empitjori la seva salut .... si el és positiu de leucèmia vull fer aquest tractament ... espero que em puguis ajudar ... estimo el meu gat i li vaig prometre que sempre ho havia de cuidar. Ajuda'ma si us plau. una abraçada. salutacions! disculpa si escric alguna cosa malament, però utilitzeu traductor de google, no es català.

    ResponElimina
  2. Que paso con este gatito?. Seria interesante que lo comentaras para tener en cuenta otra experiencia, sea mala o buena.

    Salud y gracias pro tu blog

    ResponElimina